De activiteitencommissie komt met meer details over het lustrumweekend (9 en 10 september).

Lieve (oud) Kalinko-leden,

Sinds vorig jaar bestaat volleybalvereniging Kalinko 50 jaar. Dit vraagt natuurlijk om een feestje. Helaas kon dit door corona vorig jaar niet plaatsvinden, maar dat gaan we komend seizoen inhalen met een lustrumweekend! In het weekend van 9 en 10 september gaan we het 50-jarige bestaan vieren met verschillende activiteiten voor jong en oud.

Om dit uit te kunnen voeren hebben we vrijwilligers nodig die helpen tijdens het op- en afbouwen van de activiteiten. Via deze link kun je aangeven of en wanneer je hierbij wilt en kunt helpen.

Vrijdagavond is in sporthal Houtrust een gemixt ‘glow in the dark volleybaltoernooi’. Hiervoor kun je je individueel inschrijven via de aanmeldlink.. Aanmelden kan vanaf C-jeugd en ouder. Vergeet niet om witte kleding aan te trekken! De deuren van Houtrust gaat om 19:00 open en om 19:30 start de warming-up.

Zaterdagochtend is er ruimte voor diverse jeugdactiviteiten. Hiervoor zijn we nog opzoek naar enthousiaste vrijwilligers/ouders die de organisatie op zich nemen. Er is ruimte voor de CMV in sporthal Houtrust op de gebruikelijke trainingstijden en voor de ABC jeugd zijn er 6 beachvelden bij Houtrust Beach beschikbaar.

Zaterdagmiddag staan de oefenwedstrijden gepland in sporthal Houtrust, waarbij Dames 1 een driekamp in de bekercompetitie speelt (tijd n.t.b.). Tevens organiseren we een borrel (voor leden en oud-leden) in de pop-up kantine van 16:00 – 18:00. Deze pop-up kantine is op vrijdag en zaterdag open, zodat we weer ouderwets wat kunnen drinken met elkaar.

Zaterdagavond gaan we voor goud tijdens het lustrumfeest met thema: Goud! Ook hiervoor kun je via de aanmeldlink aangeven of je erbij bent (zie onderaan). Het feest is voor iedereen en zal plaatsvinden in Houtrust Squash vanaf 20:30. Bij het schenken van alcohol kan er gevraagd worden om je ID (neem die dus mee).

Mochten er nog vragen zijn kun je ons bereiken via: activiteiten@kalinko.nl

Groetjes,

De activiteitencommissie

Kirsten, Lisan, Maarten en Robin