Ooievaarspas

Korting met Ooievaarspas

Kalinko doet mee met de Ooievaarspas van de gemeente Den Haag. Dat betekent dat leden van 18 jaar en ouder die in het bezit zijn van een Ooievaarspas een korting van 50% op de contributie krijgen. Leden tot 18 jaar die in het bezit zijn van een Ooievaarspas krijgen zelfs 100% korting op de contributie. Indien Kalinko de 2e sportclub is voor het jeugdlid met Ooievaarpas, dan wordt er 50% korting verleend.
Voor informatie en het aanvragen van een Ooievaarspas zie www.denhaag.nl/ooievaarspas
De pas moet jaarlijks worden gescand. Wil je gebruik maken van deze regeling of meer informatie. Neem dan contact op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Vergoeding voor sportmateriaal via Stichting Leergeld

Is uw kind 4 of ouder en nog geen 18? Heeft uw kind een Haagse Ooievaarspas en is het lid van Kalinko? Dan kunt u bij Leergeld Den Haag een aanvraag indienen voor materialen. zoals sportschoenen, en -kleding.
Voor de materialen hoeft u geen eigen bijdrage te betalen. Voor een eerste aanvraag ontvangt u een waardebon van maximaal € 150,-. Voor een tweede of volgende aanvraag geldt een maximum van € 100,-.
Ingevulde aanvraagformulieren dienen door de ledenadministratie gestempeld te worden. Neem hiervoor contact op met Arend via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.